جشن نوزدهمین سالگرد تاسیس انجمن

جشن نوزدهمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران ۲۵ اذر ماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور مدیران انجمن، بازیگران سینما و موزیسین های مطرح کشور برگزار شد.
در این جشن که اجرای موسیقی گروه های مختلف بخش اصلی آن را تشکیل داده بود یازده گروه به اجرای قطعات خود پرداختند.
در ابتدای این جشن مجری برنامه با یادی از فرامرز رضا پور بنیان گذار انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران بود برنامه را اغاز کرد.
فرامرز رضا پور ۱۹ سال پیش این انجمن را با شماره ۲ به ثبت رساند تا هنرمندان موسیقی بتوانند از حقوق و مزایای خود استفاده کنند.
در ادامه ی برنامه محمد اطیابی مدیر فعلی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی چند دقیقه ای راجع به انجمن و دلیل تاسیس انجمن صحبت کرد تا در بخش اول اجرا های زنده گروه موسیقی فرامرز رضا پور با سرپرستی سیاوش محمودی به روی صحنه بیایند.
در ادامه بخش اول گروه های دان الدوز به سرپرستی اسفندیار پیفون، گروه پرسیس به سرپرستی محسن چوبینه، بانک تاروپود به سرپرستی شاهین پورداداش و گروه کلاف به سرپرستی شهاب جلالی نیا به اجرای برنامه پرداختند. و در بین این اجرا خانم شریفی درباره صندوق رفاه هنرمندان موسیقی صحبت کردند.
در پایان بخش اول کیک نوزدهمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی توسط محمد اطیابی و عین الله کیوان شکوه بریده شد و محمد اطیابی از طرف هیت مدیره این انجمن مورد تقدیر قرار گرفت که وی از این تقدیر بی خبر بود.
بعد از پایان بخش اول و آنتراک نیم ساعته گروه های تک سایه به سرپرستی مجید خیاطی، گروه کردی به سرپرستی میلاد داول، گروه دومینو به سرپرستی مجتبی هدایتی، گروه سازبند به سرپرستی حمید اقایی، گروه راک زاوش به سرپرستی هومن موسوی و گروه شنیدی به سرپرستی محمد علی ذبیحیان به اجرای برنامه پرداختند.
این برنامه که نزدیک به ۶ ساعت طول کشید توسط اجراهای گروه زاوش به سرپرستی هومن موسوی و گروه شنیدی به سرپرستی محمد علی ذبیحیان انرژی اولیه را به حاظران در سالن بخشید.

ارسال یک نظر

نسخه آزمایشی