بر گزاری مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره و بازرسین

با احترام
به استحضار فرهیختگان گرامی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران میرساند ، در تاریخ ۹۷/۰۵/۰۸ هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره وبیستمین دوره انتخابات بازرسین انجمن صنفی موسیقی ایران باهمکاری جناب آقای شهرام صارمی در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار گردید.همچنین برای اولین بار سرود انجمن صنفی که کاری از هنرمندان این صنف بود به صورت ویدئو کلیپ پخش گردید .
حضور جناب آقای ترابی ،رئیس دفتر موسیقی وزارت محترم ارشاد و جناب آقای نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی زینت بخش این مراسم شد و به پاس این حضور اجرای موسیقی محلی آذری توسط گروه دان الدوز به سرپرستی اسفندیار پیفون را شاهد بودیم .
در ادامه مراسم جناب آقای ترابی با سخنان گرم و زیبای خودبه این محفل هنری شور و حال تازه ای بخشیدند وسپس جناب نوربخش دقایقی را با سخنان خود از همدلی و همکاری،خط مشی های جدید دولت ،وزارت محترم ارشاد و خانه موسیقی در تعامل فی مابین با انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران نوید تازه ای بر حل مسائل موسیقی کشور داشتند .در ادامه با حضور نماینده محترم وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی و تشکیل هیئت رئیسه قانونی،انتخابات به خوبی بیش از پیش انجام و پس از شمارش آرا،توزیع هدایا و پذیرایی از مدعوین محترم ،مجمع عمومی در ساعت ۲۰ به کار خود پایان داد.
در پایان آقایان محمد اطیابی ،عین اله کیوانشکوه،شهاب الدین ناظر فصیحی،مهران اطیابی ومجتبی محمدی نیا به عنوان اعضای هیئت مدیره و در بخش بازرسین آقایان نادر افتخاری فرد و ارسلان صدیق انتخاب گردیدند .
باشد که در راستای حمایت از حقوق مدنیهنرمندان موسیقی کشور بتوانیم دوستانه و برادرانه در چهارچوب قوانین دست در دست یکدیگر ایرانی زیباتر بسازیم.

ارسال یک نظر

نسخه آزمایشی